Сьогодні на три ключові запитання педагогічної діяльності - ЩО? ЯК? НАВІЩО? шукали відповіді. На всі три акценти отримала. Що маю:
1. технологічно ЩО: УРОК різного типу, різних навчальних предметів, але однозначно інший: з ІКТ супроводом, з різними сервісами (ще один -cacoo додався сьогодні до інструментарію), з навчальним дослідженням, з роботою в групах, з диференціацією навчання, з рефлексією...
2. методично - ЯК: ретельно формувати навчальні цілі, яка роль та місце самоаналізу; які можливі проблеми та як їх недопускати, які методичні прорахунки в розробці інструментів навчальних проектів маємо, як змінити підходи та інше;
3. стратегічно - НАВІЩО: щоб сформувати і у вчителя, і у дитини навички ХХІ століття, які є гарантом успішності та конкурентноспроможності.
Ох і Ніно Петрівно! Хитрунка! Хіба лише в домашньому завданні вправа "до і після..." Ні, набагато ширше! Дякую за творчий неспокій Ваш і наш!
Здається, вийшла дещо філософська рефлексія, але дійсно багато "озарений" було цього дня. Далі буде...
Щиро дякую за роздуми, якими Ви поділилися з нами щодо основних ідей МК ( а не за компліменти, яких не потрібно тут писати!). Ви дуже вдало “вплели” свої навчальні цілі в рефлексію.
ОтветитьУдалитьСпробуйте наступного разу поспостерігати за собою і написати, що саме Вам дається найлегше, а що складніше, і в рефлексії написати про це . Починайте більшість речень з “Я думаю”, “Я згодна/не згодна”, “ я сумніваюся, як це зробити...”, “ Я хочу\не хочу спробувати” тощо.
Якщо сумнівів на перший погляд немає, провокуйте себе на них, ставте сама собі запитання. Спробуйте поставити і читачеві блогу свої запитання , які виникли при розгляді питань , що порушувалися на занятті, спровокуйте читача на обговорення, щоб йому захотілося з Вами поспілкуватися в блозі і написати коментарі ( не тому, що запросить це робити тренер) У Вас — точно це вийде!!!